✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Friday, January 28, 2011

HOMEWORK SANGAT BANYAK ! ARRGHHHH !


arghhhh . banyak glerr homework tok holiday neh . bile boleh raye neh da kalau bz buat hwork ? * macam aku raye cine jew kan ? huahua . penat laa nak buat banyak banyak kan ? humm . na tawu hwork ape yang banyak sangat tue ? tet tet tet tet tet ..

1. Mathematics
2. Additional Mathematics
3. English Language
4. Bahasa Melayu
5. Physics

tak tahu nak buat yang mane dulu neh . terlampau banyak haa . * banyak laa sangat kan ? hahaha . tapi kan rase macam malas nak buat neh . engat nak campak tepi jew homework tue . *glerr nak campak homework ! walau macam manpun , aku akan berusaha buat jugak . redha jew laa kan . *da name pon dak sekolah kan .

FORM 5 neh memang penat haa . macam macam mende na kene buat . homework bertimbun lagi . dengan prefect program lagi . * bile laa aku nak merdeka kan macam my ABANG ABANG sume . nanti nak kene pikir tok dinner pulak haa . dress ape nak pakai . esok jew laa buat homework kan . arini nak relax dulu laa .

alamak my dinner da sampai haa . *mihun tomyam tau . sedap sangat . yummmy ! gtg , my stomach da nyanyi lagu yang tak sanggup didengar lagi . haha . to MY LOVELY HOMEWORK , besok kite jumpe kat atas meja kay . bagi laa kita rehat dulu . PROMISE SIAPKAN KORANG SUME AWAL AWAL .

p/s : makan time guyss . chill laa homework . esok jumpe !  tak sabar nak balek dong ahad neh . ade BBQ TIME WIF MY MUVELY BROTHERS . 


i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment