✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Saturday, January 22, 2011

MACAM MACAM NAK CERITA !


okay , aku ade banyak mende na ctew spanjang seminggu ta blogging neh . so aku akan combinekan sume ctew dalam satu entry but wif different topics . lets start mende yang baru jew jadi tadi .

AWAK SANGAT SWEET LAA ..
Maz Away
maz , kau sweet sangat kan . anyway message nak tido kau tue memang sweet sangat . terkejot aku dapat message kau tue . terharu pon ade tau . huhu . nak tawu message ape ? ten ten ten ten ten .

goodnite sweetheart , tido jangan lupa basuh kaki baca doa sekali tau . lagi satu jangan lupa pakai selimut . kita tak nak awak kena gigit dgn nyamuk yang miang tue . hehe . loveyouu . mimpi kita tau GOODNITE APPLE PIE :p :p :p

sweet kan ? siap taknak aku kena gigit nyamuk . awww , teharu sangat . btw , loveyouu too .
* tak pasal pasal dapat name baru kan . thankz sayang <3

HAPPY BUFDAY BRO !

neh lagi sorang budak sweet yang aku sayang . *awww , bak kate maz  pengakuan berani mati tue . hehe . kau memang sporting glerr laa kan YUSRI . haha . tak sangke kau col aku . mentang mentang dapat col free . merapu jew kau sembang kan . haha . da tuwe da kau sekarang . sok bleyh kawen da laa . hehe .  *janji tak lupa jemput aku la kan . hehe . so , pape pon wish youu best of luck kay . SPM jangan lupa bro . sarnghae .

MERENTAS DESA .. PENAT SIOT !
glerr penat laa kan . aku tak tawu nape tahun neh aku buang tebiat pegy abehkan merentas desa tadi . haha . bese lrpas daripada first checkpoint jew aku akan pusing balek . *kantoi maen typuu . ahakzs . tapi tady kire pecah rekod sebab aku abehkan jugak merentas desa tadi . amek kau ! nak pengsan jew rase .

so aku pon meneruskan larian yang aku terpaksa buat . nak dijadikan cerita , dah nak dekat sampai tue bleyh pulak pinggang neh saket glerr haa . sampai senget sebelah aku berjalan haa . hahahaha . memang penat glerr laa . rase tak sana nak habis sekolah supaya tak payah join larian larian yang memenatkan aku neh haa . *tak sanggop dah weh ! .

at last , aku sampai jugak dekat sekolah yang berdaulat tue . so aku terus laa menapak ke kelas . sampai jew kelas cik anis , qis , nahar , nazmi da sampai and diorang sedap jew meneguk air 100plus . naseb baek aku sempat haa . kalau ta memang tak dapat laa kan . kire dashat laa aku tahun neh kan , *o0oppss . masuk bakul angkat sendiri . hahaha . berjaye gak abehkan .


so , sekian saje tok hari ini . aku da penat menaip kay . next week sambung lagi laa kan .

p/s : sangat penat and kaki sangat sakit tahuk ! tak mau lari dah !









i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment