✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Saturday, May 14, 2011

I LOVE U GUYS A LOT SISTERS !


Qeyla sayang (my one and only twin)

Syira Abdullah
Kaka Syira sayang (my sister)

Kaka Anem sayang (my sister)

aku tahu korang tak kenal neh sape . its okay . tak perlu kenal ! diorang milik aku kay ! *jangan sape sape pon berani nak rampas ! amaran maut neh ! diorang neh sweet sangat sangat . sayang glerr dekat diorang ! always make me feel happy . nak tahu ke kisah macam mane bleh kenal ? tak payah laa *sebok betol nak tahu kan ! well , bia kami je tahu !

ade something yang aku risau glerr neh . well , ramai orang suka stalk aku . *macam kau glamour sangat je orang nak stalk kau kan ! haha . serius memang ade laa . tak percaye kan ? aku percaye sebab membe aku dah kene . orang yang sama je kot . korang takkan kenal laa . this human being is like love to interrupt in other people life ! *kan dah keluar minah london ! haha .

tak perlu laa aku bagitahu sape kan , cukup aku dengan org org terdekat je tahu . huhu . disaat aku sedang mencoret warkah moden ini *mengarut dah kann ! aku aku sangat rindu dengan diorang bertiga okay ! diorang memang seriously my best ever sister that i've ever know through out the year okay ! berani rampas laa , aku bunuh korang ! *tak kuase aku nak membunuh orang , lempang n maki takde hal laa .

hope kami bertiga kekal forever okay ! diana sayang korang sangat sangat ! jangan tinggal diana tau , sebab diana tak nak hilang korang ! huhu . stop here . takleh lebih lebih nanti ade orang sebok nak sweet sweet jugak . *berani laa nak sweet dengan diorang , aku bagi flying "kissck" kat korang ! selamat malam !

p/s : act nak cerita pasal english debate semalam and hari neh yang sangat seronok , tapi gamba tak save lagi . so tunggu ade gamba , baru ade feel nak blogging . sambil sambil nak kenalkan kawan kawan baru ! nak tahu lebih , just wait for the next entry ! 

i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment