✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Sunday, June 5, 2011

BEST WEDDING =)


seronok gilerr laa hari neh pergi wedding pak cik hisham . hehe . ramai glerr kot . semua sedare mare bertandang . yang penting cu aku jadi pengapit pak cik hisham . walauuweyhh , hensem cu aku hari neh kay . hahaha . so hari neh tak mau laa mengarut panjang panjang , just nak show gamba gamba waktu wedding tadi .

paling best tadi , abg jimmy *if tak silap aku laa name dia , al maklum lahh , tak kenal sangat evenpon sedare , sebab sedare jauh ye . menyanyi bagai haaa . suare dia dah laa sedap kay . sebijik macam jamal abdillah okay ! mesti korang tak percaya kan ? sendiri dengar baru percaye . so disaat dia sebok pegang mic tuh , aku pon curi curi snap pic dia . haha . jgn marah ye abg jimmy .

so ini lahhh gamba gamba nya yaa , tgok je ye , jgn sampai ternganga pulak tgok gamba gamba yang sangat lawa tuh . hahaha .

ini gamba dengan pak cik hisham and cik linda . dah nak balik neh =)

haaaa , neh laa cu pengapit yang hensem merangkap cu saya ye . bergaya tak ? hehe =)

saat pengapit sedang mengapit pangantin di pelamin =)

makan timeee ! tgok pak cik hisham dah tak saba sangat dah tuh nak makan =)

sebelum makan , post dulu yee (!) =)

tgok tuh , lawa tak ? buka pengantin , kek tuh laa . tak nampak ? jgn risau gamba besa ada dibawah . haha =)

neh bahagian atas kek . tulisan tuh aku laa yang buat (!) *buat dekat kedai . haha =)

tuh diaaa . neh hadiah wedding dari kak long untuk pak cik hisham kay (!) haha

menda apa lah yang wan tam tunjuk sampai pak cik hisham dgn fareez *yang baju hijau tepi sekali ye , terjenguk jenguk sampai tak pandang camera . haha =)

this is my family okay , happy-go-lucky kan ? =)

mentang mentang sedare , ayah aku dgn cu aku sebok dok makan lauk pengantin . haha =)

neh laa abg jimmy , tgok tuh dia menyanyi , tak engat org dah . =)

kan betol dia hensem ? bergaya betol laa =)

yang neh pasangan merpati dua sejoli okay (!) ibu dgn ayah aku , *konon konon kandid laa tuh , propa sangat haa . haha .

thats the end laa . so enjoy the pictures okay . next time blogging lagi laa .



p/s : mana gamba aku ? haha memang takde laa sebab aku yang tukang amek sume gamba neh . hahaha =)

i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment