✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Tuesday, August 2, 2011

PUASA OH PUASA !

huhu , lapar lapar lapar . sabar jela weh . haha . hari neh dah hari ketiga puasa . semalam mak de datang bukak puase dekat umah . best laa dapat jumpa dekya . huhu . 

tadi dekat sch ada seminar BAHASA MELAYU . biase biase jee . nothing special laa . seminar kan . huhu . buleh pulak tadi jawab skip soalan . haha . malas punya pasal . tadi waktu bm bergelak ketawa haa , CHEE WAI buat lawak pulak haa . kering tekak aku gelak dekat dia . haha .

rindu sangat nak buka puasa dengan abang abang aku . huhu . dengan abang upi , abang duan and dengan along farid . raya neh korang jangan tak balik tau ! kak long nak raya dengan korang . raya dekat dong memang akan sentiasa bising bila ada kami . nak nak ada aku laa kan , *perasan bagus betol aku neh , haha . sabar jee lahh . 

btw , puasa kali neh macam best laa . sebabnya puasa dengan ramai orang baru . means macam kawan baru aku laa kan . hope raya pun seronok . tapi , for sure laa seronok kan dah kalau balik raya dekat dong dengan abang abang sedare aku yang sporting tuh semua . *korang tak balik jaga eh , kak long dah bhat announcement dah neh . aku tak saba nak balik raya .

lastly , SELAMAT BERPUASA buat semua umat islam dan rakan rakan aku . puasa tuh biar penuh kay . kay laa , nak mandi . hahaha 
p/s : kantoi laa blogging tapi tak mandi lagi :p

i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment