✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Saturday, September 17, 2011

RINDU BUAH HATI :)



tiba-2 ada FACEBOOK aku neh nape yea ? huhu .neh laa buah hati yang dirindui plus ada lagi laa yang lain kan . act hari neh nak update gamba raya , tapi disebabkan rindu yang melapau gila-2 dekat boyfiee aku neh , so update pasal dia dulu . nanti mesti dia marah , dah laa lama tak jumpa dia , nak buat entry pasal dia pun tanak . huhu *dah tak betul gamaknya kau neh dyan :p

nampak tak kat tepi tuh 'in a relationship with' tuh . itu buah hati jugak tuh , tapi sayang , bukan dia yang jaga boyfiee aku neh . huhu . ada laa orang lain kay . untuk makluman yea , aku amek boyfiee aku neh guna fb adek aku . dah sendiri punya tak boleh bukak kan . dapat tgok wall saje pun takpe laa . lepas gak laa rindu . even tak jumpa depan-2. 

now pasal defff tuh pulak . itu pic raya first dengan cousin aku yang glerr yea , act sama glerr jee kot . haha . sayang sangat dekat dia . susah kay nak cari cousin satu kepala dengan kite . and he is the one and only laa . act ada lagi cousin aku yang sama umur , tapi rasa macam nak mengconfiuskan orang , aku pun letak laa gamba dengan cousin neh . 

bagus cousin aku yang sorang neh . aku dekat dapur sebok masak , phone takde sape tgok , so dia laa yang pegang . so semua message yang masuk , semua dia yang balas . *nasib laa yea sape yang terkene tuh . korang layan jee laa apa dia tanya . haha . nasib baik laa buah hati aku tak message . haha . kalau tak menda apa jadi aku pun tak tahu . 

tapi apa-2 pun , raya tahun neh happy sebab cinta hati aku semua balik beraya dekat umah wan aku . *abang-2 sedara aku laa cinta hati aku . huhu . tapi bila semua dah balik , haihhh , sunyi nya jangan cakap laa kan . rasa macam hilang separuh jiwa aku diorang bawak balik u . *kak long rindu semua tahu :'( . takpe laa , nanti update lagi . pening kepala pulak neh haa . adios amigos !

p/s : act nak upload gamba raya , tapi lembab sangat . so later laa kot if sempat . daaa :)

i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment