✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Tuesday, October 11, 2011

I WANT THIS FOR MY BIRTHDAY :)

nak hadiah birthday , nak hadiah birthday , nak hadiah birthday ! huhu , *masalah kau neh dyan . haha . why aku cite pasal bufday neh ? haha . lagi sebulan birthday aku and sebulan jugak SPM yea . a bit info , waktu birthday aku nanti , aku tengah berperang jawab paper AGAMA ISLAM . hallo , dah tengok jadual okay ! huhu . kenapa tajuk entry tuh ada 'this' . what 'this' yang aku nak for my birthday tuh ? haha. macam kelakar , tapi tah , aku memang minat kot . nak tahu apa dia ? taaaaaadaaaaaaaaaa --------->

okay , bear neh aku curi dekat TENTEN jeee , haha . aku amek then buat bergambar kejap . tak dapat beli pun takpe laa . huhu . nak sangat bear macam neh . aku pun pelik , nape laa aku suka sangat dengan teddy bear neh . huhu . ada lagi tau yang aku jumpa , lawa sangat ! 

neh aku jumpa paling comelll ! haishhh , geram rasa nak bawak bali umah jee , tanak bayar . haha . comelll kan ? hijau pulak tuh , fav colour okay ! sape baik , buleh laa hadiahkan dyan bear neh okay ! huhu . and yang paling aku nak dari dulu ialah -------->


my honey barney ! dari kecik kay aku minat barney . nak sangat dapat barney buat teman tidur aku ! huhu . korang korang , belikan laa tuk dyan anak patung neh . nak sangatttttttttt ! 

p/s : agak-2 tahun neh dapat hadiah bufday tak ? well , who knows =,=





i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment