✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Tuesday, October 25, 2011

LEPAKING WITH MY COUSINS :)

hye hye and hye bloggers . hee , sengal :) nampak tajuk entry kat atas tuh ? haa , now pun still lepaking lagi dengan diorang . meet my male cousin yang pemalu neh haa . haha . serius dia pemalu kay . so sedang aku duduk di bawah pokok jambu tuh , aku pun curi-2 snap gambar dia :p *peace yo , aku memang suka snap gambar senyap-2 :) haha , sorry faiz . so ada satu laa gamba dia , sok nak balik dah , so lagi banyak laa aku snap. so here a picture of him , 

haa , neh laa my dear cousin faiz . amacam ? haha , tak payah laa . dah di TAKEN kot . kot laa . *kot , sebab aku pun tak tahu ada ke tak , sebab dia tanak bgtahu :p . haha . saje jee gatai pegi snap gambar di a. jaga kau besuk yea , aku ikat kau , and snap pic dengan kau ! haha . *kejam tak aku dgn iera ? haha . so selain melepak tanpa arah tujuan neh , tadi aku pergi follow pak ngah aku kutip cendawan dekat ladang sawit . quite interesting guys since aku tak pernah buat aktiviti mcm tuh . so mcm bese , kene laa da picture kan . haha . so here some picture waktu dekat ladang tuh :)

neh laa cendawan yang kami kutip . not much sebab nya dah ada orang sampai lebih awal dari kami kannn . so dapat sikit jee laa haa . orang tuh siap tiga plastik tahu , penuh pulak tuh . then akak sdare aku ckp "nak jee pegi mintak dekat orang tuh" then dia nampak lagi orang tuh lalu dia cakap pulak "haishh , geram betul nak pegi sepak orang tuh" . haha , sabar kak ayu :) *aku pun rasa macam nak pegi 'ragut' jee dia punya plastik cendawan tuh . haha . cendawan punya pasal . aku peduli apa ! haha :p

so lepas dah penat cari , kami pun balik laa . aku balik dengan adik sdare aku , dia bawak motor . tahu umur berapa ? darjah5 okay ! *haa , bawak aku yang dah form5 neh haa . haha . kau hade ? masa pergi naik kete ayah , then rasa macam nak sedut angin kampung , naik laa motor pulak kannn . *memang puas laa aku sedut  , sampai kembung dah haa . haha . sengal ! besok nak balik dah , tapi bukan balik ke raub , tapi nak balik JENGKA pulak haa . huhu . so lama lagi laa journey aku neh . selagi tak habis cuti laa gamaknya kannn . haha . *banyak laa , kau tuh nak SPM dyan ooiii ! bawak-2 laa baca buku , nak kena marah ke haa ? 

so that it for today . mahu rehat laa . buah hati text pun aku tak rep lagi neh haa . kang call pulak . huhu , penat . adios amigos :)

p/s : something happen that makes me layan kau nak tak nak jee . sorry Capital-M :( btw , kaki aku injured sebab mata sebuk rep text buah hati sampai tak pandang jalan :')





i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment