✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Friday, December 2, 2011

AKU TANAK PERGI PLKN LAA :'(

assalammualaikum . okay , now aku nak jerit . TANAK , TANAK and TANAK PERGI PLKN ! aku tanak laa . sape buleh buat aku tak payah pergi PLKN ? tolong aku laa . huahuahua . aku dah laa tgh sedih pasal semalam tak habis lagi , tambah pulak dgn neh , haishh mmg rasa nak nangis laa kan . kenapa dgn smalam ? jap lagi cerita laa . neh nak show something kat korang .

kuang hassam tol laa . dah bila nak pergi nya ? tak suka laa lambat-2 neh . buat nya tgh sambung study ke *insyaAllah* dah kena pergi menda neh pulak . buang masa aku laa . Capital-F aku dapat kumpulan1 , syok laa dia habis dulu . siap gelak kat aku . takpe-2 . jaga laa kamu yea . huhu. aduhai , sedih wehhh . dalam kelas aku , aku sorg jee dapat . kejm gilerr ouh ! takpe laa . REDHA jee aku dapat . kira wakil laa .

okay now , kenapa dgn semalam ? cite sikit jee laa yea . semalam hang dgn Capital-M tau . pergi laa hang dkt KFC dgn dia and BFF aku . nak dijadikan cerita , aku dok satu meja dgn Capital-M and BFF aku dok meja lain dgn boy dia . then mcm biasa laa borak apa semua . aku dah agak dia teringat kat someone nak lagi seat yang kami duduk tuh . aku saje laa menyakitkan hati aku tanya pasal tuh , and dia ubah topik sikit pun tanak jawab aku tanya .

then malam tuh text , aku tanya laa , mesti dia ingat kat tuh kan . and guess what , mmg betul pun . sepanjang dgn aku tuh , kepala dia pikir sidia tuh haa . serius aku menangis . air mata aku tumpah dgn tak semena-mena . #gramatis pulak ayat aku . dah laa aku tgh layan lagu exist-dirantai digelalngi rindu . bapak laa haa . mencurah-curah air mata aku keluar ke ladang gandum #dah tibe kokocrunch pulak . then aku terus tak rep aku ckp aku nak tidur . dia tahu pulak aku tipu .

lantak laa . malas aku rep . buat bodoh jee . dah tgh malam dia text lagi , aku pun balas satu perkataan jee yang huruf dia tak sampai lima alphabet pun . then dia tahu laa kot aku takde mood . dia pun 'hem k' . aku biar jee tak rep . okay stop sampai situ yea . kang aku terindu pulak dekat dia . huhu . #mmg tgh rindu pun even baru tadi dia IM aku . biasalah , aku balas sepatah jee .

okay laa , next time blogging lagi . aku nak layan twitter jap . cari inspirasi sikit . nak siapkan novel aku yang dah lama bertangguh . nasib baik laa aku kemas bilik , jumpa novel yang aku buat tuh . blog novel pun dah lama tak update . haihhhh . adios amigos :)

p/s : rumah dah kosong separuh sebab nak pindah sudaaaa :'(


i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment