✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Friday, December 9, 2011

RINDU CAPITAL-M :(

kenapa gambar bulan ? sebab aku rindu capital-M . aku amek gamba bulan neh waktu aku balik rumah lama pegi kemas barang . aku nampak bulan neh cantik sangat . aku keluar phone then terus snap gambar bulan . kenapa bulan ? sebab aku anggap capital-M macam bulan . kehadiran dia dalam hidup aku buat aku tersenyum . sentiasa ada untuk aku , bila aku sedih , aku nangis , aku gembira , aku marah . he is everything .

tapi sekarang , tak rapat lagi . well , aku ego tinggi kalau korang nak tahu . terlampau tinggi . sekali hati aku keras , hati aku akan jadi lebih keras dari kerikil . aku terlampau sayang dia sampai aku tanak dia terluka . aku nak dia terus mengejar gadis yang dia suka . biar laa dia cuba dapatkan gadis tuh . aku tanak hati aku terus terluka . terluka sebab mengharapkan kasih dan sayang dia .

even dia tetap text aku , tapi aku hanya mampu pandang jee . aku tanak rep . jahat aku kan ? takpe laa , nanti dia okay laa tanpa aku . and aku pun akan okay jugak tanpa dia . huhu . act , aku pun tak paham kenapa kali neh aku betul-2 jauhkan diri dari dia . before this aku tak sanggup nak buat tahuk ! aku tak sampai hati . aku tanak dia sedih . *even aku terpaksa menyakitkan hati aku sendiri . but , its okay

now M hanya melakukan aktiviti mengeLIKE status-2 aku yang sememangnya aku tuju dekat dia . dan aku hanya mampu view WALL dia even aku ada gamba dengan dia . aku buang dia dari sibling , aku off IM sentiasa , aku IGNORE text dia . how mean i am ! last moment dgn dia ? hang dekat KFC , duduk satu meja , jalan berdua . how i miss that moment very much guys . 

i hope , M akan sentiasa cuba mendapatkan cinta gadis yang digilainya tanpa bantuan aku lagi , sebab aku dah tak mampu lagi nak tanggung perasaan aku yang aku rasa tak sepatutnya ada untuk dia . biar aku merana asal dia gembira . even BFF aku cakap , JANGAN TERUS BERHARAP ! okay , im doing it darl . no more hopes . aku dah tak kesah dah . aku nak aku dengan Capital-F macam dulu . 

Capital-F ? sape pulak ? hee , my ex . i still love him . and he still loves me too . insyaAllah you , kalau betul kita buleh bersama , then we will . now kita kawan baik kan ? its good to have someone like you as my friend  biey . 

thats the thing for tonight . dinner time . i'm hungry ! hee 

p/s : insyaAllah , kalau aku masih ditakdirkan menjadi sahabat Capital-M , aku takkan pernah menolak :)

i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment