✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Thursday, August 2, 2012

MY COOK :')

okay, melampau tak aku sampai dua kali update blog hari neh. hahaha. entry yang neh, aku tanak cakap panjan-2, mengarut tak tentu pasal. saje nak berlagak sikit hari neh. hari tuh aku tunjuk aku masak ayam masak merah kann? hahaha. sedappppp. *okay dah start dah berlagak. hahaha. so hari neh, aku try masak makanan yang aku tak pernah masak pun. yang aku tahu, sikit-2 ayam masak merah. hahaha. so hari neh cuba benda baru, KARI AYAMMM! yummmy wehhh. makan confirm mimpi punya laa kan. *okay dah start mengarut dah aku. 

so, nak tengok ke tak? nak ke tak? *banyak pulak bunyi kann. sabar-2 nak tunjuk laa neh. relaxxxxxx :') neh laa dia, tadaaaaaaaaaaaa


haaa, amacam? sedap tak sedap tak? nampak pun dah sedap kan? okay aku tahu. tak payah cakap. so dengan terjadinya kari ayam neh, maka dengan rasminya, aku dah boleh kawen laa. so sape-2 nak masuk minang boleh isi borang yang disertakan dekat bawah okay. bhahahaha *makin lama makin tak betul dah aku. hahaha. 

okay laa, dah nak bukak puasa neh. get ready laa. assalammualaikum :) *jangan mimpi kari ayam aku dah laa yea. hehe ;)


i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment