✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Thursday, August 2, 2012

PUASA OH PUASA :')

sedar tak sedar, sekarang dah masuk bulan puasa. and dah dekat tiga bulan aku dekat college neh. dah lama tak update blog. well, busy aku mengalahkan perdana menteri punya secretary kalau korang nak tahu. *okay over :') haha. actually macam-2 nak cerita. berlaga-2 dalam kepala neh idea. berebut sape nak keluar dulu. rasanya cerita pasal housemate aku dulu laa kot. baru boleh cerita macam mana keadaan aku bila puasa tahun neh first time jauh dari family aku. rasa nak hantuk kepala dekat dinding hostel pun ada.

so, cerita pasal housemate. aku neh duduk dengan bebudak yang semuanya course nursing. aku? haa, aku engineering. okay tak ke macam pelik jee bila aku lain dari diorang. well, that is what we call as fate guys. fate. dah takdir kan aku jumpa diorang, befriends dengan diorang. well, i love them so much. susah nak cari girlfriends yang satu kepala macam aku. that is why jugak kenapa aku lebih ramai kawan lelaki daripada perempuan. bukan berlagak or nak menunjuk ke apa. benda betul. sape yang rapat dengan aku, tahu aku macam mana. 

okay dah lari tajuk. aku kalau dah bagi mengarut neh, sampai aku pun tak paham kejap lagi. so, nak dijadikan cerita, housemate nursing aku semua pergi posting in other words practical laa. dua bulan diorang pergi. humm, tinggal laa aku sorang dikala ramadhan yang mulia ini menjelang. *ecece, hahaha :') cant imagine laa wehh, sedih jangan cakap laa. tak dapat digambarkan dengan kata-2 pada saat ini. *mereng dah datang. susah kot hidup aku diorang takde dekat rumah. hummmmmmmm.

dah laa aku first time puasa jauh dari family. biasa buka ada ibu masakkan, ayah bawak pergi bazaar, angah tolong amek pinggan, adek tolong pilih air. but now, semua sendiri dekat sini. masak sendiri, buat air sendiri, pergi bazaar sendiri. haihhhh. masak tuh tak kesah laa. tapi sedih laa jugak tak dapat makan masakan ibu bila berbuka kann. bosan dah aku makan masakan aku sendiri. hahahaha. nasib laa masakan aku kalah masakan chef wan kann. *okay dah melampau! hahaha. 

so, lucky laa ada kengkawan yang lain. but........ hummm, tak perlu kot aku cakap kenapa. itu aku simpan. biarlah rahsia. hahaha. tanak nanti ada yang terluka dengan hasil tulisan karya mengarut aku neh kan. huhuhu. 

rasanya tuh kot nak cerita. kalau aku tulis panjang-2 pun nanti confirm korang skip baca jugak. aku pun malas nak baca entry panjang-2. hahahaha. so sekarang tgh get ready nak pergi kedai beli barang nak masak. kepala aku dah berputar pikir nak masak apa. asyik ayam jee, nanti balik raub tak rupa orang dah aku. hahaha. gtg. kbaii. *kurang hajor takk? haha. okay laa. assalammualaikum :) 

i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment