✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Thursday, September 13, 2012

HAPPY BIRTHDAY SAYANG :')

tetiba happy birthday? birthday sape pulak neh kan? hmm, nampak budak dekat sebelah neh? scroll bawah sikit. yang Le Prince tuh. hmm, he used to be my prince when it was 23rd August 2012. but then, not anymore. we're back to normal, brother and sister. thats what we are before that 23 appear. 

aku macam tak percaya yang aku tak wish birthday one of the person yang aku sayang gila kan. for sudden hati aku jadi keras gila nak mati macam neh. masa birthday Capital-M, aku keras hati jugak tapi takde laa sampai tak wish langsung kan. sku tetap nak wish, siap jadi the first one yang wish dekat dia *hope the first one laa kan. 

tapi bila sampai dekat Haziq neh, aku jadi macam keras gila, sikit pun tak rasa nak wish. biasa aku memalam dah perah otak pikir ayat nak hanta birthday wish dekat dia. panjang tak panjang laa kan, paling tak pun dalam 3page. padahal birthday wish jee pun tuh. entah apa aku mengarut sampai panjang panjang macam tuh pun aku tak tahu.

aku macam tak kesah laa. aku rasa dia pun tak tunggu birthday wish dari aku. birthday aku pon dia boleh lupa, neh kan pulak nak tunggu birthday wish dari aku. rasanya memang tak laa kan. entah tak ingat pun dekat aku neh haa. maybe birthday wish dari ex girlfriend yang dia sayang yang paling dia tunggu. bukan dari aku yang bukan laa sape sape pada dia dah. just a sister.

first time kot aku macam neh. hmm, biarlaa aku memang takde rasa nak wish birthday dia sikit pun. wish dalam hati, tweet dekat twitter, buat post untuk dia dekat blog pun dah cukup kot. biar laa dia taktahu pun. as long as aku tak pernah lupa pun nak wish birthday dia. tak pernah sekali pun aku lupa birthday orang yang aku sayang, yang bermakna dalam hidup aku. 

before this kitorang rapat as brother and sister, so aku tanak laa semata mata sebab kami couple then putus disebabkan sebab yang agak menyakitkan pada aku, terus tak contact, bermusuh, masam muka bagai kan. that is just not me! 

tapi tipu laa kan kalau aku kata aku sikit tak sakit hati, terasa or sedih dengan apa yang jadi. so for the time being, aku tak contact dia. aku cakap aku benci dia just for the time being.sampai aku rasa aku betul betul dah okay, rasa cool sikit. lagipun dia tengah trial spm, so bukan aku nak kacau emosi dia time time macam neh. better dia hilang aku kejap.

hmm, aku just tanak aku hilang dia terus macam mana aku hilang Capital-M aku dulu. disebabkan ego aku yang melampau neh laa, aku hilang dia. sampai dia berubah. tapi alhamdulillah, perubahan dia tuh aku suka, aku harap dia kekalkan perubahan dia. 

i guess thats it for today's entry laa. lagi banyak aku tulis, nanti benda yang tak sepatutnya pulak keluar dalam neh. yang lain biarlah aku sorang jee rasa apa yang aku rasa. so a few words for you sayang. my wish for your birthday;

"Happy Birthday Asraf Haziq Ahmad Azni   . wishing you all the best for your exam. for your life, your love. hope you can get back together with her. May Allah bless you sayang. I'm gonna miss the term that you gave *DyanAsraf* no more 23 August to remember. just so you know that, really missing the moments with you, how you take good are of me, how you worried about me, the way you treat me. hmm, just try my very best to forget all those memories when we was a couple. i guess that's it. just wanna say I LOVE YOU FOR A THOUSAND YEARS ASRAF HAZIQ "

so itu jee laa kot my wish for him. tak boleh nak pikir dah ayat yang lagi best dari tuh. boleh laa pulak sambil tulis entry neh, lagu Tanpa by Sixth Sense keluar. memang aku tahan air mata jee neh. takut tak pasal pulak berjujuran petang petang neh kan. dah laa. sampai sini jee. lain kali pulak mengarut. 


i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment