✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Saturday, January 26, 2013

INDAHNYA CIPTAAN ALLAH S.W.T ^^

assalammualaikum people. hekhek. apa khabar semuanya? harap sihat sihat sahaja yaa anak-2. haa bila masa pulak aku ada anak ni haa. hahaha dah start dah merapu meraban. okay nampak tittle dekat atas tu? seperti yang korang sedia maklum atau yang tak dimaklumkan ni aku nak maklum kan lah ni dengar lah ye hahaha aku suka bulan dan aku suka tengok bulan yang cerah.

dan malam ini, baru jee 5minit lepas *tengok jam* aku tengok bulan dekat luar SubhanaAllah cahaya dia, cerah sangat, cantik okay. aku yang dekat negeri sembilan ni nampak cerah laa, korang yang dekat negeri or negara lain aku tak pasti sama ada korang nampak kecerahan yang sama macam aku tengok atau tak. eh dah kalau berada di bumi Allah S.W.T ni mesti laa semua nampak kan hihihi maaf :/

tapi serious, cerah sangat bulan malam ni. malam ni 14 Rabiulawal, haa memang time ni bulan cerah kan. aku ingat-2 lupa tarikhnya. taip jee tak tunjuk tak guna jugak kan, karang korang bukan percaya pun hahaha. so tadaaaaaa.........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haa, nampak. cerah kan? yang sebelah kiri tu sebelum di zoomkan. so bila dah zoom nampak yang sebelah kanan tu laa. Allah, cerah betul kan. kalau tengok real, nampak dia menerangi langit tu. boleh nampak awan. eh pokoknya memang cantik yaa bulan ini malem. jangan pelik kenapa aku cakap indon tetiba, ni namanya menaip ikut kata hati yang terbuku jauh di sudut dalaman di ruang yang kecil. tolong tampar aku sekarang tolong. 

kalau rasa malas nak baca aku mengarut boleh angkat mata keluar dari blog aku. ya Allah, dah kenapa kurang hajar sangat ni dian. maaf semua maaf. ini faktor nak final exam ni, stress. mohon maaf sekali lagi ye. nanti raya dian mintak maaf lagi okay. jangan angkat mata tolong, jangan pernah jemu baca hasil nukilan aku yang tak seberapa ni haa :(

ayat sedih jee aku ni haa. huhu. jadi sampai sini lah coretan bebelan aku untuk hari ni. amboii kerap pulak aku update blog sem ni. okay laa, sekian sahaja. Assalammualaikum :D

NOTE: wish me luck for this coming final exam readers. May Allah ease :D InsyaAllah...






i love you , just the way you are =)

No comments:

Post a Comment