✿ SUPER DUPER CRAZIEST, FUNNIEST & TALKATIVE GIRL ✿

My photo
You'll hate me. Thank you.

✿ LAY ME DOWN ✿

Saturday, May 4, 2013

IN A BLINK OF AN EYE...

assalammualaikum. hai hallo people hihihi. my first entry for this May. oh yaa, if you've read my previous entry, regarding my Mr.Gentleman that I've told you, we're done. I guess we're done, even though he don't want to let me go officially. 7 months, and its over because of third people and because of his attitude. haihh, I don't know how to arrange my words now. everything mixed up.

in my last entry, I promised that, if anything happens between me and this one gentleman, he'd be the last one that I fall in love too. yes, he's the last one. but yeahh, if ada someone else, aku tak menolak. but for the time being, let me cure my heart first. sebab rasa nya sakit kali ni lagi melampau kot. I mean his words to me, saying that "I dah mula sayang dia (another girl) and I hilang rasa sayang dekat you" :'(

can you imagine, your loved one, saying those words to you? I'm totally broken when he said that. aku menangis dengan jayanya sebab rasa sakit sangat haihhh. but what to do. he's choice. takkan aku nak merayu bagai kan, that is just not me. but still, he don't want to let me go. I don't know why. tapi aku still insisted suruh dia lepaskan aku, aku dah taknak ada kene mengene dah dengan dia.

haihhh panjang lagi ceritanya. aku pulak yang jadi malas nak menaip sebab risau nanti hujan lebat lagi. so yeahh, 7months habis macam tu je. sakit tak sakit lah kan. tapi tah lah, nak menangis, air mata dah kering sangat dah aku rasa. 2 hari dah kerja dok menangis je, dah macam orang mati laki pulak dah. but now I'm okay lah, daripada semalam bangun je menangis, dengar lagu menangis, parah lah gitu.

sekarang ni kira dah okay lah kot. aku pun malas ambik tahu pasal dia dah. tak berdendam cuma sakit hati je. so biarlah dia dengan life dia. I won't bother. okay lah that's it. I'm done. assalammualaikum.


i love you , just the way you are =)

2 comments:

  1. Mhmm ada pengalaman yg sama jgk. Still ingt word dia 'i sygkan u, but at the same time i sygkan dia jgk. I dgn dia but at the same time i ssh nk lepaskan u' . Ygg paling buat kecewa bcoz we've been together for two years then sng2 ckp sygkan gurl lain jgk yg baru kenal dua bulan. Saya phm org ketiga tuu standart dia mcm model.

    ReplyDelete
  2. same mistake. no use kita nak sayang orang macam tu dah. you lagi lama. 2 years, and that is so not cool. I yang 7 bulan ni pun dah rasa sakit. anyway, be strong girl. we deserve someone better :)))

    ReplyDelete